Tuesday, March 26, 2013

MINI TELEKUNG BERLENGAN

Assalamualaikum dan selamat pagi.
bagi yang kurang jelas macamana rupa mini telekung berlengan ni macam ni yer..hujung dia dah ada getah so kita just masukkan tangan kita dalam tu n dah jadi macam baju..:)




btw kenapa saya rasa mini telekung design ni sangat praktikal :

1. sesuai dipakai semasa mengerjakan haji dan umrah..tambah2 masa musim haji pakailah masa melontar..takde la terselak nampak baju kita. lagi satu bila pakai mini telekung lengan ni rasanya mmg tak perlu pakai sarung lengan sebab dah grip.

2. dipakai di sini,pakai dirumah buat telekung harian.boleh pakai yang warna hitam. katakan kat rumah kita pakai tshirt pendek so bila solat dengan mini telekung lengan hitam ni takde la nampak bayang tangan kita or kadang klu telekung yg cotton tu kan jarang.tak boleh pakai telekung jarang kan..

3. sesuai juga dibawa sebagai telekung travel. sebab dibuat daripada kain lycra jadi mudah senang dilipat kecik2.kalau anda jenis pakai dress or skirt labuh keluar rumah cukup dengan mini telekung ni + stoking tebal terus boleh solat..kalau tempat yg kita pergi takde telekung or tak cukup telekung jadi tak alasan kita tak solat sebab ada juga orang yg tak solat sebab takde telekung.

4. design yang cantik . nampak macam ala-ala baju jadi kalau kita nak pergi masjid,ade kelas mengaji, kuliah agama or apa saja pun sangat sesuai.

5. dijadikan hadiah..mesti ramai yang suka dapat hadiah mini telekung lengan ni.. :)

dan lagi satu masa ramadhan nnti pun sangat sesuai bawak pergi taraweh..ramadhan nak dekat dah ni :)

ok ada 3 pilihan warna..hitam,putih dan kelabu. tapi yang kelabu tu limited edition.jarang-jarang ada. tapi kalau ada memang laku..:)


terima kasih

2 comments:

  1. Salam, mcm mana nak order mini telekung berlengan ni

    ReplyDelete
  2. wslm..
    maaf baru perasan comment di sini.
    boleh email or pm di fb page ye.tq

    ReplyDelete