Wednesday, March 14, 2012

Sekembali dari Umrah

Alhamdulillah,saya dan keluarga selamat kembali pada hari Sabtu lepas 10/3/2012 setelah melakukan ibadah umrah,setelah berada di kota Madinah dan kota Mekah..
Tak dapat gambarkan perasaan setelah melihat secara live Kaabah di depan mata,menyentuh sendiri,menangis di depan Kaabah.Terima Kasih Syukur pada Allah yang telah menjemput saya untuk pergi ke Tanah Haram..Alhamdulillah...


Harap semuanya yang dah pulang mendapat umrah yang mabrur dan makbul ya.Semoga kita semua makin dekat pada Allah dan Rasulullah.


Setelah beberapa hari berehat urusan semua kembali seperti biasa.InsyaAllah akan saya tulis tentang cerita saya di Mekah dan Madinah.Masih tak sempat nak belek2 gambar lagi..


Btw esok saya akan pos 2 order..Tak sangka sungguh ada yang menanti untuk mengorder barang..bertanyakan kabar saya..terima kasih byk2...apa yg sy boleh bantu insyaAllah dengan senang hati saya bantu..


10 serkop aurat, dan 3 serkop aurat + 3 serkop lipat oleh 2 orang customer

Terima Kasih ya kak rohaida n kak zalina..;)

No comments:

Post a Comment