Wednesday, February 1, 2012

siap2 umrah - sarung tangan

Assalamualaikum semua..
dah lama saya tak update blog ni..baru2 ni saya kena sakit mata jadi dekat 2 minggu jugalah aktiviti terhenti untuk memberi kerehatan pada mata ini..tapi sekarang syukur dah beransur pulih.cuma mata kanan masih bengkak sedikit.


jadi hari saya nak update sikit tentang persiapan umrah saya.saya akan pergi pada hujung bulan ni jadi cuaca di Madinah masih dalam musim sejuk..jadi bersiap-siaplah dengan baju tebal,sweater dan juga sarung tangan.


Semalam saya dah pergi beli sarung tangan ini...





hari ni 1.2.2012 dan tinggal 25 hari untuk saya berlepas ke Tanah Haram..

so pada jemaah2 yang nak membeli barang apa2 boleh sms saya di 0122560257..
esok juga akan saya pos barang2 yang dah diorder semalam...

terima kasih..:)

2 comments:

  1. assalamualaikum.
    tgh carik2 web untuk kelengkapan umrah terjumpa blog u..rasanya kita berlepas hari yg sama..26/2...tq ye kongsi tips!

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam cikgu..;)
    oh ya? waaa sama2lah kat KLIA nntikan..hehe btw cikgu dah bersiap sedia barang2 ke?klu blum ni haaa order2lah dengan saya..hehe

    ReplyDelete